Odpowiedzi

2010-02-22T16:47:54+01:00
Grzyby jadalne to grzyby które nadają się do spożycia przez organizmy żywe. A zatem grzyby trujące nie nadają się do jedzenia.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:48:21+01:00
Grzyby jadalne – grzyby o różnej przynależności systematycznej produkujące jadalne owocniki, które po odpowiednim przyrządzeniu, nie powodują u człowieka żadnych dolegliwości. W większości zbierane tylko ze stanu dzikiego, tylko nieliczne są uprawiane

Grzyby trujące - grupa grzybów, zwłaszcza kapeluszowych, zawierających substancje trujące w ilościach toksycznych dla ludzi.
3 3 3
2010-02-22T16:49:50+01:00
Grzyb jadalne-to takie którymi sie nie zatrujesz i mozna je jesc



grzyby trójące -to takie grzyby które mozesz sie zatruc
mozna nawet na nie umżec lub miec powazne zatrucie





powodzenia
raczejtak powino byc

ja miałam z tego 5
2 1 2