Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T16:50:26+01:00
Powiedziałabym tej osobie, jak ważną rolę w życiu człowieka odgrywa spowiedź.
Wytłumaczyłabym, że życie z grzechem jest o wiele trudniejsze i bolesne.
Przemówiłabym jej do rozsądku. Podkreśliłabym, że posiadając grzechy krzywdzi i rani samego Jezusa.
Powiedziałabym także, że swoimi błędami obsypuje Jezusa.
Oczyszczając się z nich, uwalnia Jego od ciężaru.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:53:07+01:00
Szczegulną uwage wzrucił bym na odpuszczenie grzechów.Po spowiedzi i odmówieniu pokuty zblizamy się do Boga stajemy się coraz doskonalsi co doceni Bóg na Sądzie Ostatecznym .Doskonałą chwilą na przemislenie nad swoim zyciem i postępowaniem staje się Wielki Post w ten czas szczegulnie powinnismy poświecic na pojednanie się z Bogiem i przemyslenia nad swoim życiem aby uczynić je coraz lepszym.
1 5 1
2010-02-22T16:53:12+01:00
Sakrament pokuty :
- daje mozliwośc ulzenia sercu
- pozwala na glebsze zrozumienie naszej wiary
- odpuszcza grzech
- oczyszcza nasze sumienie
- daje spokoj naszej duszy
- zrywa wiez zwiazana z szatanem
- przybliza do Boga
- daje mosliwosc stania sie lepszym czlowiekiem
1 3 1