Odpowiedzi

2010-02-22T16:48:51+01:00
Musiało dojść do śmierci Romea i Julii, ponieważ oni zginęli za siebie z miłości.
1 5 1
2010-02-22T16:49:08+01:00
Było tak ze względu na:
skłócone rodziny
brak korespondencji miedzy bohaterami( bo posłaniec nie dotarł)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:55:46+01:00
Romeo i Julia są bohaterami tragicznymi. Czyli stanęli przed wyborem "zło albo zło". czyli jedna decyzja tak samo zła jak druga. Nie było po prostu dobrego wyjścia z sytuacji.
Mogli albo sprzeciwić się rodzinie albo rozstać. Oba wybory prowadziły do nieszczęścia.
Wybrali sprzeciw - wiemy co się stało.
Wiesz, odrzuceni zostali, zapewne Julia zostałaby wydziedziczona... no i na końcu zmarli.
Gdyby jednak wybrali rozstanie no to problemy miłosne: ból, cierpienie, złamane życie i serce.
Gdyby nie nienawiść dwóch zwaśnionych rodów i niedostarczenie listu przez ojca...jana? czy jak mu tam było. to Romeo i Julia żyliby długo i szczęsliwie.
tutaj głównym problemem była konfrontacja dwuch uczuć: Nienawiści rodziny i miłości młodych ludzi. ; )
A pozatym.
Inaczej nie byłaby to wzrusająca sztuka i nie miałaby tak pięknego zakończenia. Wbrew pozorom, umarli z miłości, a to jest piękne.

Tak teraz myśle:
W dodatku to bezsensowne, bo właściwie nikt z bohaterów nie pamięta o co poszło w tym sporze. po kiego grzyba się kłócą. dopiero śmierć dzieciaków uświadomiła im, ze należy się zjednoczy/pogodzić/co tam sobie chcą.
Morał? Cena zgody była w tym przypadku zbyt wysoka.

przepraszam za taki styl napisania i bledy, ale spieszylam się. ;)


8 4 8