Które z błogosławieństw jest dla mnie osobiście najważniejsze i dlaczego?
A oto błogosławieństwa:
1.Błogosławieni ubodzy w duchu, albowiem do niech należy królestwo niebieski.
2.Błogosławieni, którzy się smucą, albowiem oni będą pocieszeni
3.Błogosławieni cisi, albowiem oni na własność posiądą ziemię.
4.Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią.
5.Błogosławieni czystego serca, albowiem oni Boga oglądać będą.
6.Błogosławieni, którzy wprowadzają pokój, albowiem oni będą nazwani synami Bożymi.
7.Błogosławieni, którzy cierpią prześladowanie dla sprawiedliwości, albowiem do nich należy królestwo niebieskie.
8.Błogosławieni jesteście, gdy wam ludzie urągają i prześladują was, i gdy z mego powodu mówią kłamliwie wszystko złe na was. Cieszcie się i radujcie, albowiem wasza nagroda jest wielka w niebie.


Wypowiedź ma być ładna, na pewno dłuższa. Ma mieć ładny wstęp, rozwinięcie i zakończenie (będzie to na pewno oceniane przez nauczycielkę)-za super pracę daje najlepszą odpowiedź.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:40:17+01:00
Dla mnie jednym z wazniejszych ( wszystkie są ważne) jest 4 błogosławienstwo.

" Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią."

jesli nA TYM SWIECIE BEDZIESZ miłosierny wobec swoich braci, czyli swoich bliskich oraz innych ludzi, bedziesz im pomagał, to swoja nagrode otrzymasz w niebie u Boga,a jedna z tych nagród bedzie to że bedziesz mógł ogladac Boga



prosze o naj;)
2010-02-22T20:43:00+01:00
Według mnie jest to błogosławieństwo 8. Pan Jezus, ponieważ Pan Jezus zapowiada nam przez to błogosławieństwo, iż jeżeli będziemy przyznawać się do niego przez wszystkimi, jeżeli będą nam z tego powodu urągać, wyśmiewać, a my się nie ugniemy, nie zwątpimy w Boga, będziemy kroczyć Jego drogami, dostąpimy chwały Królestwa Niebieskiego. Nie zostajemy nigdy sami, ponieważ On jest cały czas przy nas, jako nasz najlepszy przyjaciel, bo czy jest większe ukazanie swej miłości do człowieka niż oddać za niego życie na krzyżu?