Odpowiedzi

2010-02-22T16:49:42+01:00
Najpierw idę do sklepu zrobic zakupy. Potem robię sobie obiad.
4 2 4
  • Mint
  • Początkujący
2010-02-22T16:50:20+01:00
Najpierw zjadłam obiad poniewaz byłam bardzo głodna.
Potem dowiedzilam sie cała prawde.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:50:47+01:00
Najpierw Zosiu pościel lóżko a następnie możesz iść na spacer.

Kiedy idzie zima na potem odładamy pielenie grządkow.
6 3 6