Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T16:56:43+01:00
Zachowanie mojego kolegi było nikczemne.

Jego pasierb okazał się być miłym człowiekiem.

Nie chciałem mieć doczynienia z tamtym wandalem.

W jej życiu zaszedł pewien niuans.

Kupiliśmy nowy żyrandol.

Sobotnia wędrówka obfitowała w przygody.

Ten człowiek zasługuję na miano bohatera.

Zupa ogórkowa była wyborna i smaczna.

Nie wiedziałam, że mam do czynienia z takim tchórzem.

Zatrudniła się jako opiekunka do 4-letniego dziecka.

Nie miałem ochoty na lody cytrynowe.

Pan Kowalski odznacza się niezwykłą hojnością i dobrotliwością.

Zdarza mi się być zuchwałym.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:00:33+01:00
Nikczemny jak złodziej
twój Ojciec ma w domu pasierba
w szkole jest wandal
w domu wisi żyrandol
twój brat wędruje po łące
twoja mama została bohaterkom
dzisiaj zupa była dobra
twoja siostra to tchórz
opiekunka opiekuje się dzieckiem
mama ochote na coś słodkiego
ja jestem chojny
twój tata jest zuchwały
2010-02-22T17:00:54+01:00
1) Nikczemny szarlatan oszukuje ludzi.
2) Moj syn to nie pasierb.
3) Kilku wandali spaliło przystanek autobusowy.
4) To naprawdę mały niuans.
5) W wielkiej sali znajdował się staryu i ogromny żyrandol.
6) To była długa i męcząca wędrówka.
7) Nie wystarczy być sławnym, by być bohaterem.
8) Dzisiaj była na obiad zupa pomidorowa.
9) Tchórz to słodki zwierzak.
10) Opiekunka wypuściła z rąk szklankę.
11) Mam ochotę na frytki.
12) Jesteś dla mnie zbyt hojny.
13) Michał jest bardzo zuchwały.