Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:00:44+01:00
A) PRZEWODNIKI CIEPLNE: srebro, miedź, aluminium, dobrym przewodnikiem ciepła jest także diament
b) PRZEWODNIKI ELEKTRYCZNE: woda, grafit, żelazo, stal, aluminium, złoto
c) IZOLATORY CIEPLNE: drewno, plastik, styropian, tworzywa sztuczne
d) IZOLATORY ELEKTRYCZNE: szkło, porcelana, specjalna guma, pewne rodzaje plastików, suche drewno,olej transformatorowy, suche powietrze, próżnia

11 5 11
2010-02-22T17:01:44+01:00
A)srebro, miedź,aluminium,diament
b)grafit,żelazo ,stal
87 4 87
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T17:03:50+01:00
Przewodniki cieplne:
-srebro
-miedź
-aluminium

przewodniki elektryczne:
-tworzywa sztuczne
-szkło
-drewno

izolatory cieplne:
-drewno
-tworzywa sztuczne (teflon, polistyren)
-szkło
-tłuszcze
- parafina



izolatory elektryczne:
-szkło
-porcelana
- specjalna guma, suche drewno, suchy olej

transformatorowy, suche powietrze, próżnia.



mam nadzieje ze pomoglam i licze na naj;)
-pewne rodzaje plastików
9 4 9