Podziel przysłówki na utworzone od przymiotników i nieutworzone od przymiotników.następnie zapisz je z przeczeniem nie.
łatwo,zawsze,prędko,dobrze,dzisiaj,źle,całkiem,bardzo.
a)zaprzeczone przysłówki utworzone od przymiotników.............
b)zaprzeczone przysłówki nieutworzone od przymiotników.............

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:00:49+01:00
Utworzone od przymiotników:
łatwo-łatwy, prędko-prędki, dobrze-dobry, źle-zły
Nieutworzone od przymiotników:
zawsze, całkiem, bardzo
Zaprzeczone przysłówki utworzone od przymiotników:
niełatwo, nieprędko, niedobrze, nieźle
Zaprzeczone przysłówki nieutworzone od przymiotników:
Nie zawsze, nie całkiem, nie bardzo, nie dzisiaj
25 4 25
2010-02-22T17:00:55+01:00
A)zaprzeczone przysłówki utworzone od przymiotników:
niełatwo, nieprędko, niedobrze, nieźle

b)zaprzeczone przysłówki nieutworzone od przymiotników:
nie zawsze, nie dzisiaj, nie całkiem, nie bardzo
21 4 21