Które z błogosławieństw jest dla mnie osobiście najważniejsze i dlaczego?
A oto błogosławieństwa:
1.Błogosławieni ubodzy w duchu, albowiem do niech należy królestwo niebieski.
2.Błogosławieni, którzy się smucą, albowiem oni będą pocieszeni
3.Błogosławieni cisi, albowiem oni na własność posiądą ziemię.
4.Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią.
5.Błogosławieni czystego serca, albowiem oni Boga oglądać będą.
6.Błogosławieni, którzy wprowadzają pokój, albowiem oni będą nazwani synami Bożymi.
7.Błogosławieni, którzy cierpią prześladowanie dla sprawiedliwości, albowiem do nich należy królestwo niebieskie.
8.Błogosławieni jesteście, gdy wam ludzie urągają i prześladują was, i gdy z mego powodu mówią kłamliwie wszystko złe na was. Cieszcie się i radujcie, albowiem wasza nagroda jest wielka w niebie.


Wypowiedź ma być ładna, na pewno dłuższa. Ma mieć ładny wstęp, rozwinięcie i zakończenie (będzie to na pewno oceniane przez nauczycielkę)-za super pracę daje najlepszą odpowiedź.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:00:25+01:00
Dla mnie(czyli dla cb) najważniejsze jest błogosławinstwo:5.Błogosławieni czystego serca, albowiem oni Boga oglądać będą ponieważ mówi nam abysmy jak najczesciej przystepowali do Sakramentów czy to do Pokuty czy do Eucharystii.Ponieważ gdy bedziemy mieli czste serca to napewno znajdziemy sie w niebie i bedziemy ogladac Boga
2010-02-22T17:02:42+01:00
Piąte. Ponieważ jeżeli nie bedziemy poppełnialki grzechów to w przyszłym świecie ujrzymy sie z bogiem a niew piekle.