Jakie zalety ma życie na wsi,a jakie życie w mieście
odpowiedz,odwołując się do własnych doświadczeń:)



prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze
błagam błagam błagam błagam błagam błagam błagam


to ważneeeeeeeeeeee czekam czekam czekam

3

Odpowiedzi

2010-02-22T17:00:05+01:00
Na wśi : duzo miejsca mało spalin własne gospodarstwo blisko do lasu malo tłumów

w mieście : duzo sklepow kawiarenek praktycznie co potrzeba znajdziesz za rogiem ...
31 2 31
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:03:25+01:00
Zycie na wsi dobrze wpłwa na organizm. Tam powietrze jest mnie zanieczyszczone niz w miescie poniewax tam jeździ mnie samochodów. Poprawia nam sie samopoczucie. Czujemy sie tam o wiele lepiej. Znamy prawie wszytskich ale to też ma wady ponieważ plotki szybciej sie rozchodzą. Natomoast w mieście mamy więcej moiżliwości. Jest więcej szkół, uczelni. Sklepy są bilisko domu. Sa kina i centra handlowe, ale tam za to jest powietrze zanieczysczone.



Nie wiem co tam jeszcze napisac.
40 4 40
2010-02-22T19:21:35+01:00
Zalety życia na wsi:
Czyste powietrze
spokój
świeże owoce i warzywa
mniej przestępców
Miasto:
więcej sklepów
więcej atrakcji
więcej ofert pracy
duży wybór jedzenia itp.
16 3 16