Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:01:40+01:00
Dysocjacja jonowa zasad jest to rozpad cząsteczek zasad pod wpływem wody na kationy metalu i aniony grupy wodorotlenkowej. ;DDD
10 3 10
2010-02-22T17:01:48+01:00
Dysocjacja jonowa zasad zachodzi po wpływem wody i polega na tym ,że wodorotlenek dobrze rozpuszczalny w wodzie rozpada się na kationy metalu i aniony wodorotlenowe.
5 3 5
2010-02-22T17:02:53+01:00
Dysocjacja jonowa zasad-to rozpad chemiczny na jony pod wpływem wody (dysocjacja elektroliczna )
3 3 3