Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T20:34:28+02:00
A) gruba warstwa tłuszczu pod skórą - aby utrzymywać ciepło
b) krótkie nogi - aby móc odpychać się od powierzchni w czasie przemieszczania się na brzuchu
c) opływowy kształt ciała - aby pływać szybko
18 1 18
2009-10-15T21:06:03+02:00
A)by utrzymywać ciepło
b)by móc odpychać się od powierzchni w czasie przemieszczania się
c)by szybko pływać
13 5 13