Odpowiedzi

2010-02-22T17:10:11+01:00
P= 1/2*12 cm * ( 12 cm + 17 cm ) = 174 cm - pole

17 cm - 4 cm = 13 cm
obw = 12cm + 12cm + 17cm +13cm = 54 cm - obwód


Pozdrawiam ;**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:14:32+01:00
P=∑(a+b)×h∃:2 czyt.w nawiasie a plus b,razy h ,ten wynik podzilić przez 2
a=17
b=12
h=12
P=∑(17+12) ×12 ∃:2= (29×12):2=174 cm²

obw =a+b+c+d

c=h
d=a-4=17-4=13
obw.=17+12+12+13=54cm
  • ks96
  • Początkujący
2010-02-22T17:15:33+01:00
P=1/2*(a+b)*h
P=1/2*(12+17)*12
P=1/2*29*12
P=1/2*=348
P=174 kwadrwatowe

To jest pole a obwód:
12cm+17cm+12cm+13cm=54cm


dasz naj? plissss