Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T20:37:16+02:00
Liczba wymierna to taka którą można przedstawić za pomocą ułamka zwykłego.
Więc np.
-√5 < -2,2 < -√4,5 < -2
czyli
x = -2,2
y = -√4,5 ( minus pierwiastek z 4,5)

Pomogłem ? Uznaj to rozwiązanie za najlepsze.
7 3 7
  • Użytkownik Zadane
2009-10-15T20:41:16+02:00
X - wymierna
y - niewymierna
-√5<x<y<-2
-√5≈-2,23607
x=-2,3
-2,3<y<-2
y=-(3/2)√2≈-2,1213
3 2 3