Odpowiedzi

2010-02-22T17:18:51+01:00
250%*44=110cm-tyle wynosi obwód
110-44(dłuższa podstawa)=66
¾*44cm=33cm-krótsza podstawa
66cm-33cm=33cm
33cm:2(2 równe ramiona)=16,5cm-tyle ma jedno ramię
odp. ramiona mają długość 16,5cm każde
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:22:39+01:00
Dłuższa podstawa -44cm
krótsza podstawa - 3\4*44cm=33cm
obwód trapezu - 25O% * 44cm=11Ocm
ramiona trapezu - 11Ocm-(44cm+33cm)=33cm
jedno ramię trapezu - 33cm\2=16,5cm
odp:ramiona trapezu maja po 16,5cm
7 5 7