Odpowiedzi

2010-02-22T17:18:58+01:00
Suma kwadratów przyprostokątnych równa się kwadratowi przeciwprostkoątnej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:35:50+01:00
5. 3 (do kwadratu) + 4( do kwadratu) = x do kwadratu
9+16= x2
x= 5
Odp długość odcinka AB wynosi 5 (musisz sobie narysować układ rówań i z tego liczyć

6. k=3pierwiastek z 3
l= 6

7. P a^2 * pierwiastek z 3/4
P = 9 pierwiastek z 3

8. 14 cm

9. P = a+b/ 2 *h = 16 pierwiastek z 3 cm2