Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T17:14:07+01:00
Panie Boże mój kochany,
otrzyj ludziom wszystkie rany.

Czuwaj przy nas, broń i trwaj,
dzięki Tobie mamy raj.

My kochamy nad świat Ciebie,
chociaż jesteś wyżej, w niebie.

Nie zostawisz nidgy Nas,
w gorszy i ten lepszy czas.

Nie przejmuj się błędami naszymi,
pamiętaj, jesteśmy dziećmi Bożymi.

:))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:36:46+01:00
W intencji chorych

Panie,modlimy się dziś za ludzi,których znamy
i którzy leżą w szpitalu.Prosimy,aby od dziś,
każdy z nich był świadom Twojej miłości
i prosił Cię o siłę stawienia czoła chorobie.
Pomóż im pokonać poczucie nieszczęścia z powodu
cierpienia i nauczyć się w tym czasie czegoś szczególnego
o Tobie.Dopomóż, abyśmy pomyśleli co możemy zrobić dla chorego,którego my znamy.
W imię Jezusa Amen.


przed nauka

Panie Boże ,
Dopomóż mi w mojej pracy.
Daj mi skupienie,abym mogła słuchać;
zdolność abym mogła się uczyć,
spokojny umysł,abym zapamiętywała.
W imię Jezusa .
Amen.


za rodzine

Dzięki Ci Ojce na niebie za to że uczyniłeś
nas członkami jednej rodziny.
Dobrze jest wiedzieć że należymy do
Ciebie i do siebie nawzajem jako bracia i siostry.
proszę pomóż nam kochać się
chocby to było trudne i troszczyć się o tych ,
którzy należa do Twojej wielkiej rodziny ,
a żyja w krajach gdzie maja niewiele do jedzenia
i moze nie maja gdzie mieszkać.
Dobry Boze wejrzyj prosze na każdego
z mojej rodziny; Chroń ich przed niebezpieczeństwem - utzrymuj ich w zdrowiu i obdarz twoim pokojem
W imie Jezusa Chrystusa Amen.

za pożywienie

Boże mój, dziękuję Ci za moje pożywienie.
Za mój codzienny posiłe,
za rolników sprzedawców i kucharzy którzy
moje pożywienie przygotowują .
Boże to Ty sprawiasz że rośnie
ryż fasola,zboże owoce zwierzęta i warzywa/
Dziękuję za posiłek , który jest na moim stole.
Dziękuję Ci Bardzo Panie
Amen.

1 5 1