Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:11:13+01:00
1. woda pitna
2. utrzymywanie higieny (mycie się ;p)
3. odżywanie, np: gotowanie
43 4 43
2010-02-22T17:11:14+01:00
Jako pożywienie, napój
siła rzek- do wytwarzania energii
jako środek lokomocji
63 4 63
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T17:12:34+01:00
1.mycie naczyć no i kąpiel osobista
2.rozrywka..spedzanie wolnego czasu
3.zapotrzebowanie ..pijemy wode . gotujemy na niej zupy itp
31 3 31