17mg - ile to promil grama a ile to kilograma
20ml - ile to promil litra

1)Ponizsze informacje wyraz z pomocą ułamków

2)Pierwszą informację mozna wyobrazic inaczej : "61% polakow mieszka w miastach" Przekształc w podobny sposób pozostałe zadanie.

a) 39% Polaków mieszka na wsi
b) 5% Polaków ma wyzsze doswiadczenie
c) Kobiety stanowią więcej niz 50% ludnosci Polski
d) Około 20% mieszkancow Polski ma mniej niz 15 lat

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T20:47:25+02:00
1)
17mg=0,017g=0,000017kg
17promili grama
0,017promili kilograma

[tego nie jestem pewien...]
2)
a) 39/100 Polaków mieszka na wsi
b) 1/20 Polaków ma wyzsze doswiadczenie
c) Kobiety stanowią więcej niz połowę ludnosci Polski
d) Około 1/5 mieszkancow Polski ma mniej niz 15 lat

b)
b) 95% Polaków nie ma wyższego wykształcenia
c) Mężczyźni stanowią mniej niż 50% ludności Polski
d) 80% mieszkańców ma więcej niż 15 lat
2 3 2
2009-10-15T21:30:40+02:00
17mg =17 promili grama =0,017 promili kilograma
20ml - 20 promil litra

2)Pierwszą informację mozna wyobrazic inaczej : "61% polakow mieszka w miastach" Przekształc w podobny sposób pozostałe zadanie.

a) 0,39 Polaków mieszka na wsi
61% polakow mieszka w miastach (0,61)
b) 0,05=1/20 Polaków ma wyzsze doswiadczenie
(19/20) 95% Polaków ma mniej niż wyzsze doswiadczenie
c) Kobiety stanowią więcej niz 1/2=0,5 ludnosci Polski
Mężczyźni stanowią mniej niz 50%(1/2=0,5) ludnosci Polski
d) Około 0,20=1/5 mieszkancow Polski ma mniej niz 15 lat
Około80%( 0,80=4/5) mieszkancow Polski ma co najmniej 15 lat
2 4 2