Odpowiedzi

2010-02-22T17:17:35+01:00
Grecję nazywamy ojczyzną sztuki teatralnej, poniewaz jako pierwsza z cywilizacji zapoczatkowała wiele technik architektonicznych i wymyslila oraz stworzyla wiele budwoli. Budowle Greckie do dzisiaj są inspiracja dla wielu artystow
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:27:12+01:00
Grecję nazywamy ojczyzną sztuki teatralnej, gdyż jako pierwsza z cywilizacji zapoczatkowała roznorodne techniki architektoniczne.
Była też pomysłodawca i tworca wielu budwoli, ktore do dzis są inspiracja dla wielu artystow


Ruchome połączenia kości sprawiają , że możliwe jest poruszanie się szkieletu
2 3 2