Odpowiedzi

2010-02-22T17:17:00+01:00
-Wojny w IraQ
-Niszczenie przyrody
-Globalne Ocieplenie
-Żądza władzy
-Dziura Ozonowa
-Technologia
-Wyczerpywanie surowców
-Coraz więcej ludzi

Licze na NAJ !!! :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:19:53+01:00
-Zanieczyszczenia z fabryk - niszczą środowisko naturalne , powodują powiększenie się dziury ozonowej.
-Wojny - w wojnach ginie wielu niewinnych ludzi , kraje ponoszą ogromne straty pieniężne oraz terytorialne.
-Kataklizmy - podczas kataklizmów giną ogromne ilości ludności. Ci , którzy przeżyją zostają "bez dachu nad głową" , grożą im różnego rodzaju choroby oraz głód.

ps; nie wiem czy o to Ci chodzilo ; )
2010-02-22T17:26:10+01:00
Wojny
Trzęsienia ziemi
Powodzie
Huragany
Niebezpieczne użycie broni