W którym wieku miało miejsce dane wydarzenie historyczne?
a)chrzest polski: 966r.-
b)Legendarna data założenia Rzymu: 753r.p.n.e.-
c)Koronacja pierwszego króla Polski:1025r.-
d)Ostatnie igrzyska olimpijskie w atlancie:1996r.-

Bardzo was proszę o odpowiedź pokażę wam jak napisać odpowiedź:
a)Odpowiedź:
b)odpowiedź:
c)odpowiedź:
d)odpowiedź:

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:17:05+01:00
A) Xw.
b) XIIIw p.n.e
c) XIw.
d) XXw.
2010-02-22T17:17:14+01:00
A)Odpowiedź: 10 w
b)Odpowiedź: 8 w
c)odpowiedź: 11 w
d)odpowiedź: 20 w
2010-02-22T17:20:27+01:00
Odpowiedzi

a)chrzest polski: 966r.- X wiek n.e. (dziesiąty)
b)Legendarna data założenia Rzymu: 753r.p.n.e.- VII wiek p.n.e (ósmy)
c)Koronacja pierwszego króla Polski:1025r.- XI wiek n.e. (jedenasty)
d)Ostatnie igrzyska olimpijskie w atlancie:1996r.- XX wiek n.e. (dwudziesty)
1 5 1