Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T17:22:24+01:00
Chodzi tu o to że klimat, który wystepuje (gdzieś;) ) jest odpowiedni dla kazdego rodzaju organizmu, czyli np dla człowieka zwierzat roślin;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:25:26+01:00
Klimat nie wszędzie jest taki sam. Temperatura zmienia się bardzo często, dziękui temu na ziemi jest o wiele więcej organizmów. Wiele żyje w wodzie, a reszta na ziemi. Gdyby panowała ciągle taka sama temperatura np. taka jak na Antarktydzie nie moglibyśmy zobaczyć zwierząt żyjących w ciepłych klimatach, gdyż wyginełyby bardzo szybko, dzieje się tak i w przeciwną stronę.
1 1 1