Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:18:51+01:00
Gdy plynelismy nagle naszym ocza ukazal sie piekny delfin wszyscy byli zdziwieni ale kapitan statku powiedzial ze to normalne dal nam zabite ryby zeby rzucic delfinow wszyscy zaczeli rzucac a delfi robil smieszne sztuczki bardzo mnie to rozbawilo;)
3 4 3
2010-02-22T17:21:58+01:00
Rok temu byłem na podróży do okoła świata spotkało mnie bardzo nieprzyjemne zdarzenie na środku morza rozpętał się sztorm. na szczęście nic mi się nie stało , ale były chwile kiedy żaglówka prawie się przewaliła
2 4 2