OBLICZ, jakim procentem drugiej liczby w parze jest pierwsza liczba.
a) (26;50)
(16;25)

b) (14;20)
(96;64)

PEŁNE ROZWIĄZANIA Z DZIAŁANIAMI !!!!!!!!!! inaczej zgłosze spam
Maksimum do jutra siódmej rano inaczej zgłosze spam !!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:20:16+01:00
26/50=52/100=52%
16/25=64/100=64%
14/20=70/100=70%
96/64=6/4=150/100=150%
2010-02-22T17:20:57+01:00
A)26/50×100%=2600/50 %=52%
16/25×100%=1600/25 %=64%
b)14/20×100%=1400/20 %=70%
96/64×100%=9600/64 %=150%

Mam nadzieję, że pomogłam:)
2010-02-22T17:22:38+01:00
A) (26;50)

50 to 100%
26 to x

50x = 2600/50
x=52 %

(16;25)

25 to 100%
16 to x

25x = 1600/25
x= 64%

b) (14;20)

20 to 100%
14 to x

20x = 1400/20
x= 70%


(96;64)
64 to 100
96 to x

64x = 9600/64
x=150%