Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:20:23+01:00
Solidarność klasowa jest to trzymanie się w grupie , wspieranie się , czyli tak zwana zasada "jeden za wszystkich , wszyscy za jednego"
2 4 2
2010-02-22T17:20:24+01:00
To znaczy, że jeśli komuś coś trzeba będzie pomóc lub pożyczyć
to się to robi a na pewno ta sama osoba odwdzięczy ci się za pomoc no i oczywiście współpraca i pełna pomoc
1 1 1
2010-02-22T17:20:55+01:00
Solidarnosc klasowa to to ze klasa trzyma sie razem. Koledzy sie nawzajem bronia. Wszyscy za wszystkich, wszyscy za jednego.