Odpowiedzi

2010-02-22T17:25:34+01:00
Współczesny Samarytanin powienien :
-pomagać biednym
-opiekować się osobami starszymi
-dawać przykład młodszym , co powinno się robić dobrego dla innych ludzi
--pomagać ludziom starym i samotnym
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:26:11+01:00
Samarytaninem dzisiejszych czasach jest niewielu , którzy by chcieli pomagać bez interesownie innemu człowiekowi. Człowiekowi dzisiejszych czasach dla człowieka są najważniejsze pieniądze i życie w dostatku, a znajomości i przyjaciele odchodzą już na drugi plan. Miłosiernym samarytaninem jest człowiek, który:
_pomaga starszemu człowiekowi,
_który zobowiązał się zaadaptować dziecko na odległość,
_kt¶óy pomaga niewidomemu przejsc prze ulice,
-zaniesc zakupy starszej pani,
- któ¶y nie bije żony i dzieci
- daje pieniadze na szlachetny cel

itp otd

własciewie ten któ¶y czyni w swoim zyciu dobro i jak najwiecej i z całych sił pomaga innym, ale nie tylko słowami tylko tez czynem.

licze na naj;)
20 3 20
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T18:47:00+01:00
-przyjacielski
-pomaga ludziom biednym
-robi zakupy niepełnosprawnym
-umi poradzić w trudnych sytuacjach
-nie jest mściwy
-nie pamięta złego
6 3 6