Odpowiedzi

2010-02-22T17:20:03+01:00
Rozni sie od tego poniewaz ktos religijny chodzi do koscioła modli sie codziennie a swietoszek jest takim leniem
1 1 1
2010-02-22T17:20:47+01:00
Świętoszek to ktoś kto chodzi do kościoła a poza nim zachowuje sie bardzo brzydko ktoś religijny to to ten co chodzi do kościoła i zachowuje się po bożemu i w innych miejscach
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:21:05+01:00
Świętoszek chodzi do kościoła a w innych miejscach tego nie okazuje , bardzo często przeklina itp a człowiek religijny chodzi do kościoła w niedziele , do spowiedzi , modli sie tak przeciętnie
1 1 1