Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:22:55+01:00
Radzę Ci nauczyć się podstaw języka html. Według mnie najprościej tworzyć swoje pierwsze strony w notatniku ; )
Html'a możesz nauczyć się na stronce - http://www.kurshtml.boo.pl/ .. ja tam się nauczyłam ; )
2010-02-22T17:37:07+01:00
Można również stworzyć bardzo łatwo stronę za pomocą kreatora, przykładowy serwis: http://www.stronygratis.pl/
2010-02-22T17:44:15+01:00
Moim zdaniem podstawa to zaczac od notatnika a po drugie super kurs jest na http://webmaster.helion.pl/ ogolnie do html polecam takze pajączka http://www.pajaczek.pl/-program komercyjny. Oferuje wersje profesjonalną i standardową .Moim zdaniem to najlepszy tekstowy edytor HTML i XHTML na świecie.