Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:24:13+01:00
Komunikacja zarazem moze byc nieprawdziwa i fałszywa a rozmowa szczera i prawdziwa widzi sie ta os.i widac po niej czy zmysla czy nie
2 1 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T17:36:42+01:00
Rozmowa i komunikacja w życiu człowieka pełni rolę podstawową. Bez rozmowy nie da się żyć. Jest to podstawowy sposób porozumiewania międzyludzkiego. Aby komunikacja i rozmowa mogła mieć miejsce, musi istnieć mówiący i słuchający. Posługują się oni kodem, zwanym językiem, który musi być znany obu osobom.

Komunikacje dzielimy na niewerbalną i nie werbalną. Werbalna to inaczej rozmowa, a niewerbalna to wygląd fizyczny, ruch ciała, gesty, wyraz twarzy, ruch oczu, dotyk, głos oraz sposób wykorzystywania czasu i miejsca w komunikowaniu się
1 5 1