Mam urządzenie wielofunkcyjne HP (skanuje, kseruje bez żadnego problemu) natomiast gdy chcę coś wydrukować to nie mogę. otwierając dokument w Office2007 w włączając drukarkę by wydrukowała, dokument mi szaleje i po chwili pojawia się brak odpowiedź ze strony drukarki i microsoft'a..
proszę o jakieś wskazówki co mogę z tym zrobić tylko nie typu kup nową, wyrzuć sterowniki i wgraj na nowo itp bo to nie działa...

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T22:16:14+01:00
Słuchaj, miałem to samo. Wejdz sobie w start / panel sterowania / drukarki i faksy i wyskocza ci aktualne zainstalowane drukarki. Kliknij prawym klawiszem myszy na swoj model drukarki i kliknij "ustaw jako drukarkę domyślną". Wtedy bedzie drukować. Jeśli natomiast nie bedzie drukowac jeszcze to pozostały trzy opcję.
1. Sprawdz czy drukarka widzi pojemniki oby dwa
Jesli nie widzi ktoregos znaczy ze wadliwy jest pojemnik z tuszem (wysechł)
2. Oprogramowanie Office. Jesli uzywasz 2007 to mam nadzieje ze masz pełna wersje. jesli natomiast nie- ja posiadam najbogatszy pakiet Office 2007 Enterprise to mozemy sie dogadac. mam tez Office 2003 jak bys chcial. Spróbuj odinstalować Office i zainstalować ponownie.
3. Jesli natomiast powyzej punkty nie zadziałały- Format kompa

Ps. Mam nadzieje ze masz oryginalne sterowniki z oprogramowaniem do drukarki. Jesli nie to istnieje duze prawdopodobienstwo szfankowania programu. zacznij najpierw od poczatku... Pozdrawiam