Mam do napisania na jutro rozmowe telefoniczna z rosyjskiego:
- Nina pyta Jure o jego samopoczucie,
- ten mówi ze jest chory na zapalenie płuc, bolą go serce, płuca, ręce nogi i oczy
-ma temperature i katar
- nina pyta kiedy on przyjdzie do szkoly?
- jura mówi ze leży w łóżku bierze lekarstwa i przyjdzie do szkoły w srodę
- żegnają sie
prosze o pomozc bo z rosyjskiego to ja dobra nie jestem ;(

2

Odpowiedzi

2010-02-22T17:34:25+01:00
Nina:kak ty custwujesz siebia??
jura: ja zabalioł waspalieniem liogkich. u mienia bolit sierdce, liogkije. u mienia boliat ruki nagi i głaza. u mienia wysokaja tiempieratura..
nina: kuda ty pridiosz w szkolu??
jura: mnie nada liezat w postieli i liekarstwa.ja pridu w szkoly w sriedu..
nina: poka
jura:poka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:27:05+01:00
-юра как ты чувствуешь себя?
-я болен нa пневмонию.у меня болить сердце,лёгкие,руки ноги и глаза.У меня температура и насморк
- когда приедешь к школе?
-Я я лежу в постели, я беру лекарства и я приду к школy в среду.
-Возвращайся к здровя.До увидения .
-До увидения