Odpowiedzi

2010-02-22T17:27:33+01:00
Wychowanie do życia (w rodzinie) :] tak mi się wydaje :]
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T17:27:53+01:00
WDŻ - to wprowadzenie do życia w rodzinie.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:04:48+01:00
Wdż-inaczej wychowanie do życia w rodzinie.na takich lekcjach rozmawia sie o dojrzewaniu, budowie ciała ,psychice młodych ludzi.przygotowuje młodziez do dorosłego zycia.abysmy prawidlowo funkcjonowali w rodzinie i znali plec przeciwną.:)<na biologie zazwychaj trzeba prosto ,zwiezle i na temat>;D
4 3 4