Odpowiedzi

2010-02-22T17:30:54+01:00
- kochać innych, to pomoże innym pokochać nas
- szanować starszych, niepełnosprawnych, chorych
- uśmiechać się do znajomych i do przypadkowych ludzi
- nauczyć się wybaczać
- nauczyć się trzech magicznych słów: proszę,dziękuję, przepraszam i umiejętnie z nich korzystać
- nie nastawiać się wrogo do innych
- chętnie służyć bezinteresowną pomocą
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:33:58+01:00
Recepta na szczęśliwe życie:
3 szklanki przyjaciół,
1 dzbanek miłości,
5 łyżeczek pomyślności,
2 szklanki zdrowia,
6 łyżek dobrej zabawy
i szczypta zdrowego rozsądku.

Aby człowiek był szczęśliwy musi odnaleźć na świecie swoje pasje i wytyczyć cele. Bardzo istotni są ludzie- przyjaciele i rodzina, którzy wspierają i pomagają Ci w każdej chwili.

mam nadzieję, że pomogłam ; ))
1 5 1