Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T17:37:49+01:00
1600-400=1200

1200:100m=12

12*0,6=7,2stopni celcjusza

5-7,2=-2,2 stopni celcjusza
2010-02-22T17:37:54+01:00
1600-400=1200
1200:100=12
12×0,6stopni celsjusza= 7,2stopni celsjusza
5-7,2=-2,2 C
2010-02-22T17:40:15+01:00
1600 m - 400 m = 1200 m

1200 m : 100 m = 12

12 * 0,6 (ponieważ na każde 100 m zmniejsza się temperatura o 0,6 C).
12 * 0,6 = 7,2 C

5 C - 7,2 C = - 2,2 C