Do podanych nazw organizmów dopisz właściwy typ ich rozmieszczenia w środowisku.
rzodkiewki-.........................
antylopy gnu-........................
rusałki admirał-.....................
pszczoły miodne.....................
żyto-...........................
hieny-.........................

3

Odpowiedzi

2010-02-23T09:35:22+01:00
Rzodkiewki-wegetatywne
antylopy gnu-płciowe
rusałki admirał-płciowe
pszczoły miodne-płciowe
żyto-wegetatywne
hieny-płciowe
16 1 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T10:01:41+01:00
rzodkiewki-równomierne, antylopy gnu-skupiskowe, rusałki admirał-lasowe, pszczoły miodne-skupiskowe, żyto-równomierne, hieny-skupiskowe
7 4 7
2010-02-23T11:30:34+01:00
Rzodkiewki-..........regularne...............
antylopy gnu-.......skupiskowe.................
rusałki admirał-....rozproszone.................
pszczoły miodne.....skupiskowe................
żyto-...regularne........................
hieny-.skupiskowe.......................
3 5 3