Odpowiedzi

2009-10-15T21:11:46+02:00
To nie dla mnie poziom .;] jeszcze do tego nie dosszlem . więc nie pomoge .;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T21:39:30+02:00
*utwór składa się z trzech strof
*wiersz jest nie regularny
*podmiot liryczny opisuje i opowiada czego się nauczył i co zyskał dzięki Biblii
* rymy nie występują w całym wierszu i są inne niektóre dokładne a inne nie



nic więcej z siebie nie wykszesam