Odpowiedzi

2010-02-22T18:01:50+01:00
Sokół
tkanka
blaszka liściowa
łodyga
liście złożone
liście spirzchowe
mszaki
bakterie
pałeczki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:08:22+01:00
1. s łoń (najwiekszy ssak z trabą)
2. Ko t (mały ssak z ogonem , lubi mleko i myszy)
3. Żyr a fa (ssak z długa szyja, w plamki)
4. ma ł pa (człekopodobny ssak ,lubi banany)
5. k o lczatka (jedyny ssak znoszący jajka)
6. ow c a (pierwsze sjklonowane zwierze o imeniu doly)
7. p i es (najlepszy przyjaciel człowieka)
8. j e ż ( ma kolce i lubi ślimaki)
9. hi p opotam (zwierze żyjace w wodzie ma dwa duze zęby i małe uszy)
10. l ama ( podobna do konia i wielbłada , pluje)
11. n ietoperz (jedyny latajacy ssak)
12. k o ń (jego dziecko to źrebię)
13. ś winia ( rózowa może byc dzika lub domowa . morska)
14 koś ć (każdy ssak je ma, utrzymuja kształt ciała, liczba pojedyncza)


licze na naj