Odpowiedzi

2010-02-22T17:51:42+01:00
Kotek domek piesek rujek jurek kurek jarek korek kromek Stasiek ptaszek lasek nurek stek proszek stołek sodek spodek snopek turek
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:54:56+01:00
1.Ogórek
2.Tomaszek
3.Zenek
4.Słowniczek
5.Bloczek
6.Segregatorek
7.Znaczek
8.Rozporek
9.Groszek
10.Ołówek
11.Marszałek
12.Lasek
13.Nurek
14.Piesek
15.Turek
16.Proszek
17.Piątek
18.Poniedziałek
19.Wtorek
20.Czwartek
21.Korek
22.Wózek
23.Piosenek
24.Worek
25.Abażurek
26.Acetylenek
27.Achterdek
28.Bartek
29.Czepeczek
30.Dąbek


Dobra nie chce mi się pisać pomogę ci w inny sposób

http://www.pazera-software.pl/download.php?id=0007&f=pomocnik_szaradzisty.zip

Pobierz ten program gdy go włączysz w lewym górnym rogu ustaw
"szukaj wyrazów o liczbie liter min.2 max.30

A w prostokącie w prawym dolnym rogu zaznacz
kończące się:
wpisz "ek"
po czym naciśnij enter wyskoczy ci ponad 16000 słów

Mam nadzieję że pomogłem.

3 5 3