Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T17:45:33+01:00
Leonowi Warthowi, ponieważ jest jego najlepszym przyjacielem na świecie i bardzo potrzebuje pociechy.

Liczę na Naj! i gwiazdki! ;)
91 3 91
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:47:17+01:00
Antoine de Saint-Exupery zadedykował Małego Księcia Leonowi Werth`owi. autor podaje cztery powody:
-poniewaz jestto jego najlepszy przyjaciel
-poniewaz owy pan, do którego jest skierowana dedykacja, potrafi wszystko zrozumiec, nawet ksiazki dla dzieci
-poniewaz mieszka we francji, a tam doskwiera mu głod i zimno
86 4 86