Odpowiedzi

  • mosq
  • Początkujący
2010-02-22T18:55:48+01:00
Możesz pomagać ludziom i oddawać jakąś część swojego kieszonkowego dla biednych i poszkodowanych
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:15:08+01:00
Moge być misjonarzem bo-
bede pomagać inym
chodzić do koscioła
nie przeklinac
być oddaym bogu
1 1 1
2010-02-23T00:05:44+01:00
Pomagac innym jak tylko się da (nawet gdy jest to ktoś pod wpływem alkocholu to nie powinniśmy stac obojetnie)
jeżeli nie mamy pieniedzy na cele charytatywne, mozemy organizowac takie zbiórki, np. zbierac nakretki na wozek inwalidzki..
Chodzic do kosciola, wierzyc samemu ;)
1 5 1