Trzej panowie złowili po sumie sum pana mariana był o 3,56 kg lżejszy od suma pana romana a sum pana romana był o 6,75 kg ciężczy od suma pana Jana.sumowi pana jana do pełnych 50 kg brakowałó 0,75 kg.ile w sumie ważyły sumy??

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:54:12+01:00
Sum pana jana= 50-0,75=49,25 kg
sum pana romana= 49,25+6,75=56 kg
sum pana mariana= 56-3,56=52,44 kg

suma sumów= 49,25+56+52,44=157,69 kg
1 5 1
2010-02-22T17:54:31+01:00
SPJ 50kg.-0,75=49,25
SPR 49,25+6,75=56
SPM 56-3,56=52,44
Razem sumy ważyły 49,25+56,00+52,44= 157kg 69 dag
1 5 1