Odpowiedzi

2010-02-23T14:02:03+01:00
Sposób wykonania:
wisiążć serduszkową foremke w lej w nią gips odczekaj pół godziny albo więcej wyjmij gips z foremki i masz serduszko gipsowe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:20:32+01:00
Hmm.
bez składników?

potrzebna będzie foremka (najlepiej metalowa) w kształcie serduszka. polożyć formę na desce drewnianej, wlać w nią gips, odczekać ponad 1 godzinę i serduszko gotowe :)