Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:53:28+01:00
Ponieważ zabytki to pozostałości po naszych przodkach . a przecież musimy mieć coś co nam o nich przypomina . Zresztą to najczęściej są piękne budowle , obrazy czy inne dzieła sztuki .
33 4 33
2010-02-22T17:55:20+01:00
Zabytki powinnismy chronic poniewaz dzieki nim mozemy dowiedziec sie wiele o przeszlosci kraju. Dzieki nim stajemy sie madrzejsi i bardziej otwarci na swiat.
32 4 32