Odpowiedzi

2009-10-15T21:09:11+02:00
280l-100%
xl- 3,2% tłuszczu
____________
100x-896
x-8.96

100l-100%
x-3,5%
__________
100x-350
x-3,5

8.96+3,7=12,46
w zaokrągleniu 12,5%

34 3 34
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T21:14:26+02:00
280litrów=100% a xlitrów=3,2% czyli x=8,96l tyle jest tłuszczu w pierwszym mleku a teraz drugie 100 litrów=100% x litrów=3,5% czyli x=3,5l razem tego mleka było 280 litrów +100 litrów=380 litrów i to jest 100% a tłuszczy było razem 8,96+3,5=12,46 litra i to jest x % czyli x= około 3,28 % pozdrawiam
34 2 34