Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:54:14+01:00
M. ja
D. mnie
C. sobie
B. siebie
N. sobą
Ms. o sobie
W. ja

M. on
D. jego
C. jemu
B. jego
N. nim
Ms.nim
W. on

M. oni
D. ich
C. im
B. ich
N. nimi
Ms. nich
W. oni

M. my
D. nas
C. sobie
B. nas
N. nami
Ms. nas
W. my
1 5 1
2010-02-22T19:23:10+01:00
M. on
D. jego
C. jemu
B. jego
N. nim
Ms.nim
W. on

M. oni
D. ich
C. im
B. ich
N. nimi
Ms. nich
W. oni

M. my
D. nas
C. sobie
B. nas
N. nami
Ms. nas
W. my