BARDZO ŁATWE .
poprostu wymyśleć mi nazwe na fotke.pl
tylko nie chcem zeby to bylo Aska , Asienka , Asiunia, Asiulka
coś orginalnego .
moze sie kojazyc z moim imieniem ale nie musi .
Prosze aby jedna osoba wymieniła conajmieje
4 nazwy . Jesli nie wywiorzę się z umowy Wcine Spam !

2

Odpowiedzi

2010-02-22T17:55:55+01:00
Aniuśka
Anaś
Aniulka
MiśiaAśaaa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:56:11+01:00
Askonek
askorzyca
fight_me
awinner