Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:14:51+01:00
Stacja XIV Pogrzeb Jezusa
Dobry nasz Zbawicielu, Twe święte ciało do grobu kładą, ale ty zmartwychwstaniesz trzeciego dnia. Wspomnij o duszach w czyśćcu i przyjmij je do nieba, do życia bez końca.
6 2 6
2010-02-22T20:31:07+01:00
Św. Weronika ociera twarz Panu Jezusowi

Och jak ciężka i długa droga, a do szczytu Golgoty jeszcze wiele obelg usłyszanych, cierpienie ogromne, ale nie tylko za siebie. Za cały świat. T właśnie tam ma się dokonać zbawienie całego świata przez ,,drugiego Adama,, Jezusa. Ukrop leje się z Nieba, a Pan cały zakrwawiony idzie dodatkowo obciążony krzyżem. Ach, człowieku, zważ na dolę tego człowieka- Boga..... czyż nikt się nie zlituje? A jednak, jedna dzielna, Weronika przepycha się z tłumu i wyciera świętą twarz Jezusa, na której zostają jej rysy. Weroniko! Tyś znalazła resztki człowieczeństwa w sobie i pomogła człowiekowi w potrzebie.

Proszę Cię Panie, abym w codziennym życiu umiał pomagać człowiekowi, nawet, jeżeli cały świat się od niego odwróci.
9 4 9