Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:05:36+01:00
Szatan kusił postującego przez 40 jezusa.
pierwsza próba to próba nakłonienia głodnego jezusa do zamiany kamienia w chleb. Jezus powiedział: Nie samym chlebem żyje człowiek.
2 próba to nakłonienia Jezusa by oddał mu pokłon, wzamian za wszystkie skarby świata. Jezus powiedział: Będziesz słuzyl panu bogu swemu i jemu bedziesz skladal poklon.
3 proba to nakłonienie jezusa do tego by rzucił się z narożnika swiątyni.
Szatan powiedział: będą anioły w około jego, na rękach go nosić będą by nie zranił stopy. Jezus powiedział: Nie wystawiaj na próbę pana boga swego.

Nie wiem czy nie zadługo ale jeśli chcesz to sobie skróć
PZDR
29 3 29
2010-02-22T21:44:38+01:00
Po czterdziestu dniach i nocach postu Jezus odczuwał głód. Wtedy zbliżył się do Niego kusiciel i powiedział: Jeśli jesteś Synem Bożym, rozkaż, żeby te kamienie stały się chlebem.
Wtedy Jezus mu odpowiedział- Nie samym chlebem żyje człowiek, ale tym wszystkim, co pochodzi z ust Boga.
Następnie zabrał Go diabeł do Świętego Miasta, postawił na szczycie świątyni i powiedział: Jeśli jesteś Synem Bożym, rzuć się w dół. Wtedy Jezus odpowiedział- Nie będziesz wystawiał na próbę Pana, twego Boga.
Następnie zabrał go na wysoką górę i pokazał mu wszystkie królestwa i powiedział- Dam Ci to wszystko, jeśli upadniesz na kolana i oddasz mi hołd.
Jezus odpowiedział- Idź precz, szatanie!
41 4 41