Odpowiedzi

2010-02-22T17:58:19+01:00
Najbliższą partia polityczną jest dla mnie Liga Polskich Rodzin ( LPR ), ponieważ program polityczny, który przedstawia ta partia jest bliski z moimi poglądami. Uważam, że ta partia zna potrzeby społeczeństwa,a członkowie tej parti rzetelnie wypełniaja powierzone im zadania.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:59:03+01:00
Najbliższa partia dla mnie jest PO . Ponieważ rozważają problemy któr mnie dotykają , i które napewno wiążą się z moją rodziną . Donald Tusk świetnie stara się o to aby w polsce układało się jak najlepiej . robi wszystko co może .
Dlatego moim zdaniem przyszloość polski leży w rękach PO .
2010-02-22T21:14:49+01:00
Najbliższa partia według mnie jest PiS, ponieważ broni ważnych spraw dla Polski, nie okłamują ludzi(mówią to co myślą),dbają o ludzi starszych, starają się otworzyć ludziom oczy na nie rządy PLATFORMY !
1 5 1